9 Kasım 2017 Perşembe

Spiritüel Tacirler !

Size " Şemsim, Mevlanayım, Mesihim, Orion'dan geldim, filanca yerden geldim. Kanallarım açık beni seçtiler, Ben özelim, Ben Işığım, Benimle konuşuyorlar (!) bilgi veriyorlar vs." gibi yaklaşan insanlar aslında size gören gözleriniz ve düşünen aklınız için öyle olmadıklarına ya da tamamen obsese girdiklerine dair en güzel uyarıcı işarettir.

Kendini bilen kendini ifşa etmez.
Çünkü daha önce ne olduğunun hiç bir anlamı olmadığını bilir. Varlığını ve var olan özelliklerini çevresine ışık saçarak, sevgiyle zaten yansıtırak görevini yapar. Nitekim bazılarımız "Hepimiz AYNIYIZ, Hepimiz ÖZELİZ" demek ve öğretmek için önden gönderilen öğretmenleriz. Öğrenerek ve öğreterek devam ediyoruz.

O yüzden lütfen tekamül yolunuzda boşuna zaman kaybetmemek için bu ayırımları yaparak kimsenin peşine takılmayın.Onları özel bir yere koyup kendi muhteşem varlığınızı unutmayın ! Hepimizin aynı özelliklerde yaratılan muhteşem varlıklar olduğunu daima hatırlayın. verilen bilgi ve yeteneklerin herkesde olduğunu ve "bilinçli" bir şekilde öğrenen herkes de açılıp ortaya çıktığını lütfen bilin. Bilinçsiz ortaya çıkınca da zaten bu kişiler ortaya çıkıyor zaten onlar da bir süre sonra karanlıkda yok oluyor. Mutlaka görüyorsunuzdur.
Önemli olan Akıllı-Mantıklı düşünüp onların peşinden gitmemek, Bilgiyi süzmek, Kalp ile de ölçmek, izlemek, sorgulamak, araştırmak ve bol bol okumaktır.
Gerçi bu yazdıklarımın tam tersini yaparak bu kişilerin peşinden gitsenizde bu da hata falan değil. Demek ki bu şekilde öğrenmeniz gerekiyormuş. Lakin maşa varken de elinizi ateşe sürmenin anlamı yok ;)
Bu arada şu aktivasyon bu aktivasyon gel seni uyumlayayım gibi olaylara da girmeyin.Şu an tam bir enerji karmaşası ve kirliliği yaşanıyor ve kimin ne yaptığı belli değil. Ayrıca eskiden beri varolan Dini tacirlerin yanı sıra şimdi de ortalık piritüel tacirler ile kaynıyor ! Ve ben bu insanlara inanılmaz paralar kaptırarak çok acaip olaylar yaşayanları da bizzat görüyorum ve yaşayanlardan dinliyorum.
Farkındaysanız zaten kendi kendimize pek çok enerji geçişleriyle çok güzel uyumlanıyoruz. Bunun anlamı da kısaca şu : DNA'larımız aktifleşti ve değişti sadece bizim o yönde BİLGİ ile harekete geçip ortaya çıkmasını bekliyor. Yani herşey BEN'de başlıyor, BEN'de bitiyor.
Yüce Yaradan'dan aldığımız muhteşem yeteneklerimizi lütfen farkedin.. Hepimiz aynıyız Hepimiz BİRİZ..

AlevCe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.