13 Kasım 2017 Pazartesi

kendimden kendime ..

Son zamanlarda yoğun olmak üzere özellikle bu sene çok enteresan durumlar yaşıyorum. Enerjilerin "Maske düşürme" ve "Hakkaniyet" aktivasyonu süper çalışıyor 😀
Eğer iyi niyetliyseniz size karşınızdaki kişinin "kurnazlığı" ayan beyan gösterilerek size avantaj olarak geri dönüyor 
Mesela bilgim ve ilgim olmayan konularda karşımdaki insana güveniyor anlattıklarını onaylıyor bu çercevede herkesin mutluluğu için ben de hakkaniyetle en iyi seçenekler veya karşılıklar sunuyorum.
Sonra öyle enterasan gelişmeler oluyor ki ben durumun ya da konunun aslını bir şekilde öğreniyor ve karşımdaki kişinin gösterdiğinin aksine gerçek olumsuz niyetini görüyor, hiç düşünmediğim bir şekilde durum bana avantaj olarak dönüyor ve karşımdaki insan ise bir anda feleğini şaşırıp, kendini bana kazmaya çalıştığı karanlık kuyunun içinde buluyor.
Cidden bu sene çevremde bu tarz gelişen pek çok şeyi gülümseyerek izliyor, Yüce Yaradana ve ilahi sistemin muhteşemliğine sonsuz şükrediyorum 👐
Niyeti iyi olanın yolu daima açık olur çünkü niyetinin karşılığını Işık ve Sevgiyle bulur.
Hayat çok heyecanlı ve gerçekten çok keyifli.
İyi niyet ve sevgimizden emin olarak, izlemeye ve yaşamaya devam edelim çünkü kazanan daima İYİLİK yani IŞIK'dır 👐
Ve de öyle OLdu çok şükür 👐
AlevCe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.