11 Kasım 2017 Cumartesi

İnli Cinli bir yolculuk ! Merhaba Ankara Ben Geldim 😍

Yerime oturdum kalkış saatini beklerken yanıma bir kız oturdu. Ben dışarıyı seyretmeye devam ediyorum derken yanımdaki kızdan bir korku enerjisi yayılmaya başladı (aynen pis bir koku gibi ;) ) rahatsız oldum ve kendi kendime "Allahın işinden uçaktan korkanlar hep benim yanıma oturur. Galiba bu kız da uçak korkusuna girdi şeklinde düşünürken (yani varsayımda bulunurken)  kızın yüzüne bakma ihtiyacı duydum ve allak bullak bir suratla elinde tlf birşeyler yazdığını gördüm. Lakin kendini fena kaptırmıştı.
Hiç yapmadığım birşey olmakla birlikte ne yazıyor ? Nedir onu bu kadar korkutan cidden merak ettim ve wassap yazışmasına şöyle bir göz attım 😎 kız arkadaşıyla yazışıyor ve son yazdığı cümle "3 harfliler gece sana mı geldi? Bana da gelirmi ? Çok korkuyorum"
Ay bunu görünce zaten çözdüm olayı lakin kızdım da !!!
Ay karışayım şu konuya, ne bu böyle in cin korkusu ? Onlar alt boyut zayıf titreşimli, düşük bilinçli negatif varlık grubundan ! Allahaşkına neyinden korkuyorsun? Hele bir de ismini söyleyemiyorsun ! Yahu Ateş olsa cümrü kadar yer yakar ! Pireyi deve yaparsanız pire kendini deve zanneder siz de kendi yarattığınız deveden korkarsınız ! Onlar da diğerleri gibi sizin korku enerjinizden beslenir. Bir kez korkarsan onlara Eterik alanından kapı açar sana ulaşmasına izin verirsin. Sonra korku tüm benliğini, onlarda rahatlıkla tüm ruhunu ve dolayısıyla hayatını ele geçirir. Yani sen neye izin verirsen öyle olur ! Sen kendine güven ! Gücünü direkt Yaradandan alıyorsun. Işıksın ve Kainattaki en özel varlıksın ! Kim bunlar ki onlara prim verip kendi titreşimini düşürüyorsun ! Bak vallahi çok kızıyorum Allah yarattı demem döverim seni ! 😂😂😂
Dedim mi ?
Ay evet dedim vallahi hem daha da deteylı ve uzun :))) yoksa çatlardım 😀😎
Ne mi OLdu ?
Kız hiç beklemediğim bir şekilde küt diye sarıldı bana ve içinin rahatladığını kendini şu an çok iyi hissettiğini söyledi 😍 22 yasında yeni evliymiş. Kocası da bu konudan ve onun korkmasından çok rahatsızmış.
"Bak Vallahi kocanı kaçırırsın elinden kendine gel" dedim 😂😂
Tamam söz dedi
Ben yine Anne edasıyla 😀
O yazıştığın arkadaşına da anlat aklını başına toplasın. Bu kafayla giderse ona daha çok gelen giden olur dedim
Tamam anlatıcam dedi
Ben yine Annevari
Eğer anlamaz ve hem kendini hem seni korkutmaya devam ediyorsa bırak görüşme !  Seni enerji, Bilgi, huzur, Sevgi adına yükselten mutluluk veren insanlarla görüş. Böylece ruhsal titreşimin de yükselir.
Ay Alev abla ya sen bana gökten mi indin ? dedi
Yok dedim aynı senin gibi doğru zamanda doğru yerdeyim. İlahi sistemin güzelliği 😉
Velhasıl Ankara'ya geldik huzurla ve keyifle çok şükür 👐
Merhaba Ankara ben geldim 😍❤

AlevCe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.