16 Kasım 2017 Perşembe

Bir SORU bir CEVAP

Bazen Takipçilerimden, Arkadaşlarımdan öyle sorular geliyor ki,
Herkesin bilinç düzeyi farklı, herkesin algıları farklı ve herkesin bir idrak etme zamanı var biliyorum lakin yine de üzülüyorum. Napiym yani ben de insanım üstelik tez canlı ve hemen her şey öğrenilsin, uygulansın, herkes dikkatli olsun istiyorum. Tabii herkes de aynı anda olmuyor. Farkındayım, Kabuldeyim. Lakin yine de canı yürekten herkesin idrak, bilinç ve takip de en yüksek farkındalıkta olmasını diliyorum..

Neyse işte bugün gelen o sorulardan biri..

“Alev hanım eğitimler vererek enerji uzmanları yetiştirenler sertifika ya da diploma verenler var Siz neden eğitim verip Enerjist ya da ‘Şifacı” yetiştirmiyorsunuz ?”

“Hatırladığım kadarıyla Siz beni sürekli takip ediyorsunuz değil mi ?”

“Evet ve çok beğeniyorum”

“Peki Teşekkür ederim. O zaman hergün yazılarımla bir çeşit eğitim verdiğimi, Hepimizin aynı yeteneklere sahip olduğunu, Mevcut yeteneklerimizin (özellikle 2012 yılından sonra Değişen DNA’larımızın aktifleşmesi ve Ruhsal Bilinçlenme) Bilgi ile olduğunu, okuyup uygulayarak ne istiyorsak yapabileceğimizi, Hepimizin enerji varlıklar dolayısıyla birer avatar olduğumuzu, Ortalıklarda din tacirleri gibi artik bir sürü spiritüel tacirler de olduğunu, Kimsenin kimseyi “enerji uzmanı” yapamayacağını, Bu kişilerin bir süre sonra bilgisizlik dolayısıyla negatif enerji alanlarına girerek obsese uğradıklarını, kimsenin kimseye “Seni şöyle yaptım, sen artık busun” diyebilmek gibi bir durumu asla olamayacağını, ayrıca mantıken bu yetkiyi kendinde gören ve verdiğini de düşünen (Parayla) bunu kendisi kimden nasıl almış ? Kendini ne zannediyor ? diye düşünülmesi gerektiğini, bunların aslında o kişiler hakkında gözümüze gözümüze giren en büyük uyarı işareti olduğunu sürekli yazıyorum değil mi ?

“Evet ”

“Lütfen böyle şeylere prim vermeyin. Bir şey olmak için ihtiyacınız olan tek şey BİLGİ ve onu kendi kendinize uygulamak. Hepimiz Enerji varlıklarız hepimiz muhteşem Işık Ruhlarız zaten ihtiyacımız olan her şey BİZ’de var. Tek ihtiyacımız olan onu fark edip ortaya çıkarmak ve kullanmak. Bunun için de BİLGİ’yi kullanmak gerek. Bu anlamda tabiri caizse ben hergün herkese “diploma” dağıtıyorum çünkü yazıyorum, anlatıyorum ve uyarıyorum. Ondan sonra yapacağınız tek şey enerjiyi akışları hissetmek ve inanarak bu enerjiyi “Yüce Yaradanın kaynağından sadece pozitif enerjiyi ve şifayı kabul ediyorum” diyerek kendinize ya da ihtiyacı olan birisine vermek. Bunu yaparken sizden beyaz bir ışık aktığını imgelemek ve bunu tüm iyi niyetinizle yapmak. İşte en basit örnek.

“Alev hanım peki böyle insanlara çok inanan var. Para verip diploma ya da sertifika alıp ben enerjist bilmemne uzmanı oldum diyorlar Yaşam koçu gibi şimdi “Enerjistim” diyenlerle ve onlara diploma veriyorum diyenlerle ortalık kaynıyor. …….. kişi gibi Onlar ne olacak”

“Herkes kendinden meshul. Herkes yolunu kendi çizer. Ben kendi Enerji alanı karanlık olan birinin “Enerjistim” diyerek insanlardan 34.000 lira alıp sizi enerjist yapacağım şifacı olacaksınız dediğini ve insanların banka kredileri alarak onun peşinden koştuğunu biliyorum. Sonucu düşünebiliyormusunuz ? Bir sürü travmatik obses vaka ortaya dağılmış oluyor !! Ya da kendini enerjist olarak tanıtan bir çok kişinin bulunduğu gerçek durumları, onlara gidenlerin yaşadığı travmaları vs. biliyorum. Yani çok şey biliyorum ve bunu da yazıyorum. Beni insanlar kişisel olarak ilgilendirmez çünkü herkes kendi tekamülünü yaşıyor. Yani onlar benim için kötü ya da yanlış insan değil. Benim için önemli olan “insanların” gittiği yolun Işık olması ve yollarını bilerek buna göre seçmesi. Lakin sizi de “Genel” olarak sürekli uyarıyorum. Zaten genel olarak uyardığım zaman kişi ismine hiç gerek yok çünkü bu tanıma kim uyuyorsa ondan uzak durun diyorum. Bu bir şablon. Kime oturuyorsa uzaklaşın ! Zaten öyle bir dönemdeyiz ki her şey inanılmaz bir hızla açığa çıkıp ifşa oluyor ve hızlı bir temizlik var. Siz kendinizden meshulsunuz. Bilgileriniz ışığında böyle olaylara girmeyin kendi ışık yolunuza devam edin lütfen.”

“Çok iyi anladım Alev Hanım çok Teşekkür ederim ben zaten öyle enerji yapıyorum falan diyen kimseye gitmiyorum”
"iyi günler... Hanım "

"İyi günler Alev Hanım"



AlevCe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.