21 Kasım 2017 Salı

ENERJİLERDE SON DURUM


Geçen hafta sonu yazdığım Baş ile ilgili etkiler zayıfladı şimdi akış omirilikten bele iniyor. O yüzden bel ağrılarınız olabilir, Sırtınız ağrıyabilir, Beliniz aniden tutulabilir, ben bel fıtığı mı oldum imdatttt diyebilirsiniz. Bacaklarınızda ağrı ya da karıncalanma olabilir )) Sakin olun  (Bunlarla ilgili kronik bir rahatsızlığınız varsa ve etkiler dayanılmaz ölçüdeyse lütfen bir doktora gidip muayene olup  fiziki olarak rahatlayın)
Bu etkilerle ilgili Yine daha önce yazdığım gibi duş alıp rahatlayarak ve bu kez bol bol dinlenip ruhunuzu da huzura alarak, Gözünüzü kapatıp (avuçlarınız açık) başınızdan aşağıya beyaz bir ışığın bedeninize indiğini ve omiriliğinizden su gibi akarak omirilik sokumunundan toprağa aktığını imgeleyerek enerji akışını rahatlatabilirsiniz. (Yüce Yaradanın tüm pozitif enerjisini ve Şifasını sevgiyle kabul ediyorum. Tüm Pozitif Değişimi kabul ediyorum. cümlesini "sesli" söylemeyi unutmayın  ) Tabii inancınız ile paralel neye inanıyorsanız ne istiyorsanız onu da söyleyebilirsiniz. Sonra topraktan beyaz ışığı alıp yine başınızın tepesinden aynı imgelemeyi yapmaya devam edebilirsiniz (yani bu önce Yüce Yaradanın kaynağından size akan sonra da sizden toprağa ve topraktan tekrar size akarak yapılan elips şeklinde bir ışık çalışması) böylece rahatlarsanız. Tabii beyninizde de geçmiş ile ilgili herşeyi temizleyerek " Hayatıma giren çıkan, yaşadığım herşey doğru idi ve beni BEN yaparak öğrenmemi, kendimi bulmama yardım etti. Hepsine teşekkür ediyor ve edindiğim tecrübelerle hayatıma daha farkında ve emin adımlarla devam ediyorum" diyerek tüm geçmişinize şükredin ve neyi neden yaşadığınızı size ne öğrettiğini, Günah keçisi olmadığını, her yaşanılan olayda farkında olmadan tecrübesizlikle nelere "dur" diyemediğinizi, Gücünüzü, Kendinize Güveninizi yani size kattıklarını düşünerek hepsini anlayarak temizleyip gönderin ve sadece geleceğe planlarınıza odaklanın. (Buna bilinçli bilinç altı temizliği denir ve böyle yapılır  ) Biliyorsunuz hak etmedim, haksızlık diye birşey yok. Biz neye izin verirsek öyle olur her ne yaşıyorsak da bizim ruhsal gelişimimize hizmet eder. Zaten bu çerçevede baktığınızda ya da bakmayı öğrendiğinizde her anınız şükür ve minnetle doluyor 
Velhasıl,
Yeni Enerjilerin uyumlanma etkileri böyle devam ediyor. Ne kadar sürecek diye soruyorsunuz lakin ben de bilmiyorum sadece takip ediyorum. Bir de her etki kişinin algılamasına, enerjinin verdiği mesajı alıp uygulayabilmesiyle doğru orantılı. Yani benim için 1 haftadır sizin için 1 gündür. Bu değişken. O yüzden ne zaman bitecek diye merak etmek yerine kendinize odaklanmanızı tavsiye ederim. O yüzden herşey BEN'de başlar BEN'de biter diyoruz 
Hepimizin en yüksek Hayrına Şifa OLması niyetimizle, Sevgiyle Işığa BİRLİKTE yürümeye devam ediyoruz..
Ve de öyle OLdu çok şükür
Alev Cedimağar
Ruhsal Denge ve Farkındalık Rehberi
(Spiritüel bir şifacı  )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.