6 Nisan 2017 Perşembe

Üzüldüğünüz ve mutsuz olduğunuz bir durum karşısında,
Eğer duygularınızı sakin ve pozitif ifade ederek bunu belirtirseniz,
Karşınızdaki kişiyle inatlaşıp enerjiyi germeden ona bu duruma izin vermediğinizi anlatmış, Ona da aklı ve kalbiyle özgürce düşünme, kendisiyle yüzleşme ve mukayese etme alanı açmış olursunuz.
Dolayısıyla sizde enerjinizi zayıflatıp titreşiminizi düşürmezsiniz ve Işıl parlamaya devam edersiniz.
Mesela
Bu yaptığın beni sinir ediyor sen ne biçim insansın gibi saldırmak yerine,
Aslında bana böyle davransan, benimle böyle konuşsan (ne istiyorsanız olumlu kelimeler ile detaylı sakin ve sevginizi hissettirerek) ben daha çok mutlu olurum.
Senin aslında çok vicdanlı, hassas, nazik bir insan olduğunu biliyorum ve bana konuşmalarınla, davranışlarınla gösterip yansıtmanı çok isterim.
gibi cümlelerle bağınızı kuvvetlendirmeyi seçebilirsiniz.
Bir gün danışmanlık yaptığım firmada sürekli bağıran ve etrafta terör yaratap beni de geren patronuma artık dayanamayıp ve de işten çıkarılmayı göze alarak :D "Neden sürekli bağırıyorsunuz ? Siz herşeye sürekli bağırıp sinirlendikçe herşey ters gidiyor farkında değilmisiniz ? Sürekli bir eleştiri halindesiniz hiç takdir etme ve motivasyon tarafınız yok. Halbuki çok da güzel bir ruhunuz ve kalbiniz var. Vicdanlı bir insansınız. Zannediyorsunuz ki bu yönünüzü insanlar görürse su istimal edilirim ve kontrolu elimden kaçırırım. Aksine samimi sakin güleryüzlü yaklaşsanız, çalışanlarınızı takdir edip destekleseniz işte o zaman derin bir sevgi ve saygı kazanır, iş verimini de yükseltip hem kendinize hem de çalışan herkese bereket getirirsiniz" şeklinde şu an tam hatırlayamadığım bir sürü şey konuştum ve konuşmam bittiğinde bana "Alev hanım gidip işini yap lütfen" dedi :D
Ben de peki deyip çıktım odasından.
Yalnız o günden sonra adam ciddi değişti ! Espri yapan gülen çok daha sakin olumlu bir adam oldu. Karşılaşıp Göz göze geldiğimiz zamanlarda da bir anlamlı bakıp hafif gülümseyip gidiyordu :D
Yani siz de konuştuğunuzda karşınızda ki kişiden "Evet haklısın ay ne güzel şeyler söyledin" şeklinde onay beklemeyin. Zaten onay beklemekte "Dediğimi doğrula" inatlaşmasıdır 😉 Sadece düşüncenizi söyleyin ve sonra izleyin. İlerleyen zamanda zaten herşey belli olur ve ona göre bir şekilde yön verilir ;)
Biz kendimizi daima ifade edelim. Ne OLuyorsa daima hayrımıza 👐
Ve de öyle OLdu çok şükür 👐
Alev Cedimağar
Şifacı Rehber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.