11 Nisan 2017 Salı

DOLUNAY


Harika bir Dolunay günü harika enerji akışları herşey kadife gibi yumuşacık geliyor çok şükür 👐
Farkındaysanız Fiziksel olarak aniden ortaya çıkan birşey yok rahatız çok şükür Sadece Uyku konusunda hepimiz daha fazla uyumaya meğilliyiz. Bu biraz da mevsim geçişi ile ilgili. Uyku ile ilgili bilahare detaylı yazacağım.
Bu yüzden Olumsuz yazılan , söylenen hiçbirşeyi umursamayın rahat olun , titreşiminizi Sevgi ve Işıgınızla daha da kuvvetlendirin yeterli diyorum naçizane 😉👐
Her zaman yazdığım gibi bu akşam dua edilecek diye bir şart olamaz. Herkes içinden geldiği gibi ne zaman isterse duasını inancı doğrultusunda istediği gibi yapmakta özgürdür. Burada önemli olan, yapmam lazım diye yapmak değil, içimden geldi dediğiniz o "içten" gelen coşku ANlarıdır. Çünkü O AN'lar ruhsal yükseldiğiniz ve öz benliğinizle buluştuğunuz çok özel AN'lardır..
Tabii bunun sonucunda , "şu kağıda olumsuz yaşadığım herşeyi yazıp yakayım artık başıma gelmesin" diyerek yaptığınız zaman hiçbir şeyin yok olmadığını gayet iyi biliyorsunuz. Enerji yok olmaz Dönüştürülür. Bu da tamamen sizin iyi niyet ve o yönde çabalamanız ile mümkündür. Yaşanılan herşey tekamül sürecindeki bize farkındalık kazandıran ya da tabiri caizse gözümüzü açan deneyimlerdir. "İyi ki yaşadım öğrendim çok şükür. Şimdi emin adımlarla ne istediğimi, ne yapmam gerektiğini biliyorum " dediğiniz AN hepsi sizden pozitife dönüşerek su gibi akar gider..
İşte bu yüzden herşey BEN ile başlar ve BEN' de biter 😉
Hepimize Tüm İnsanlığa Huzur,Mucize, Bereket, Sağlık, Keyif, Barış BİRLİK ve BERABERLİK DOLU Muhteşem yarınlara vesile OLsun 👐
Ve de öyle OLdu çok Şükür 👐
Alev Cedimağar
Ruhsal Denge ve Farkındalık Rehberi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.