1 Şubat 2015 Pazar

Hepimizi ve Herşeyi Sevgiyle Selamlıyorum..



Merhaba Tüm Evrenler , Yeryüzü, Gökyüzü, Ateş , Hava, Su, Toprak ve görünen görünmeyen tüm varoluş hepinizi Sevgiyle Selamlıyorum.

Evrenlerin Tüm Pozitif Bilgisini ve Bilincini Sevgiyle kabul ederek Işık Varlıkların Rehberliğini almaya ve anlamaya niyet ediyor sevgiyle de kabul ediyorum.

Bilincimin, yaratıcı gücümün, koşulsuz sevginin ve tüm hakikatların yükselen farkındalığım ile birleşerek uyumlanmasını ve bana yol göstermesine niyet ediyor ve sevgiyle kabul ediyorum.

 Sevgiyi her anlamda tüm ilişkilerimde yansıtmaya ve ifade etmeye niyet ediyorum.

Tüm ilişkilerimdeki beni aydınlatan öğretici ışığı fark etmeye niyet ediyorum.

Eski enerjinin üzerimdeki endişe, tasa, mücadele duygusu gibi tüm olumsuz enerjileri kendimden serbest bırakarak , Yaradana Teslim olmaya niyet ediyorum.

 İhtiyacım olan öğrenmem gereken tüm deneyimlerin karşıma yaşadığım her olay ve kişilerle karşıma çıktığının farkındayım.

Seçmiş olduğum yeni yaşamımda olumlu düşünce ve konuşmalarımın hayatıma pozitif yön verdiğinin ve dolayısıyla geleceğimi bu şekilde yaratma gücüne sahip olduğumun farkındayım.


İhtiyacım olan maddi / manevi her şey Kaynağın sonsuz bereketinden ve şifasından hayatıma ve ruhuma akıyor. Benim ve Bütünün en Yüksek hayrına daima sevgiyle alıyorum.
 

 Bu yeni enerji bedenine geçerken, çevremde gerçekleşen her türlü engelleyici ve planlı baskıların benim gücümü ve kararlılığımı sınayan sınavlar olduğunu farkındayım ve emin adımlarla ilerliyorum.

 Yüksek Benliğimle daima irtibatta kalarak , iç sesimi dinliyor ve rehberliğine danışarak aslında aradığım her şeyin benim içimde ve BEN olduğumu biliyorum.

İrademin ve tüm zaaflarımın kontrol kaynağının ben olduğumu , ben neye izin verirsem onun gerçekleştiğini, hayatta tüm yaşadıklarımın benim kararlarımla ve seçtiklerimle yaşadığımı biliyor ve bu farkındalıkla yeni hayatıma yön veriyorum.

Evrenle bütünleşmenin en önemli kapısının toprakla bütünleşmek olduğunu biliyor ve sık sık Doğayla bir araya geliyor ve onu hissederek ,  dokunarak, tüm ağaçları , çiçekleri , böcekleri var olan her şeyi selamlayarak onların varlık enerjilerini , şifalarını ve sevgilerini sevgiyle kabul ediyor ve yenilenmeme yardımcı oldukları için şükranlarımı gönderiyorum.


Bunları fark edebildiğim ve paylaşarak fark ettirebildiğim için  Yüce Yaradana Şükürler Olsun diyerek ONUN yolunda Işığa doğru sevgiyle ve keyifle yürümeye devam ediyorum.

Ve de öyle çok şükür..

Alev Cedimağar
Şifa ve Yaşam Terapisti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.