13 Ekim 2020 Salı

Tek Eşlilik Dönemi ve RUHSAL BULUŞMALAR

 Yaptığımız boyutsal geçişler içinde kişisel tekamülümüzün en önemli noktalarından biri de ilişkiler..

Malum Hızlı bir tekamül içindeyiz. Bu yüzden ilişkilerde ya da arkadaşlıklarda hızlı bir dönüşümün olması normal.
Bu laçkalık ya da dejenere falan DEĞİL. Karmasını tamamlayan, öğreneceğini öğrenen karşılıklı temizlik yapan herkes birbirinden ayrılıyor ve kendi titreşimine uygun biri ile buluşuyor.
Yani tabiri caizse, biri değişime koşarken diğeri ben sana ayak uyduramıyorum dinlenmem lazım diyor. Koşan kendisi gibi koşanlara rastlıyor ve onlarla devam ediyor. Dinlenen de kendisi gibi dinlenenlerle kalıyor. Lakin döngü değişerek devam ediyor. Yani koşan yoruldum diye durduğunda, dinlenen her şeyi anlayıp koşmaya başlayıp diğerini de geçebilir. Bu yüzden herkesin herşey için bir zamanı var ve herşey olması gerektiği gibi diyoruz. Yargı YOK!
Dolayısıyla özellikle ilişkiler konusunda mutsuz olmanıza ve tamam son nokta demenize rağmen halen devam ettirmeye, dönüştürmeye,itmeye çalışmak da iyi niyetli bir çabadır. Buna rağmen olmuyorsa devam ettirmek de bir seçimdir. Herkesin seçimi kaderidir. Karmik ilişki bittiyse zaten bunu içsel olarak hissedip anlayabiliriz. Anlamamazlıktan geldiğimiz yerde kendimize niye güvenmiyoruz? Neden korkuyoruz? Gibi sorular sorarak ve kendimizle yüzleşerek BEN BENİM !
NE İSTERSEM YAPABİLECEK CESARETE SAHİBİM diyerek sadece çözüme odaklanma ve harekete geçme zamanınız gelmiştir. Ayrıca böyle durumlarda Duygularınızı değil mantığınızı ön plana almalı yani mantıklı düşünmelisiniz. Çünkü zaten dengeyi kaybetmeniz çok duygusal düşünmenizden kaynaklanmıştır.
Bu Akıl Mantık ve his (duygu-kalp) Dengesini kuramamaktan kaynaklanan durumlara "karmayı bitirememek bir de üstüne karma yaratmak" diyoruz.
Tabii Bunun anlamı herkes boşansın ya da birbirinden ayrılsın değil. **Analizinizi dikkatli yapın**
Tüm bunların yanı sıra TEK EŞLİLİK başladı.
Artık yok öyle 3 tane alayım koyayım şuraya yedekleyeyim durumları ! Ya da onu da seviyorum bunu da ! Yok ! Ruhunu dinleyip gerçek sevgiyi öğrenip seçim yapma zamanı !
Çıkarsız menfaatsiz, şekilsiz şemalsiz "Ruhsal Birlikteliği" öğrenme zamanı..
Zaten eminim yaşadığınız tecrübelerden artık Bir ilişkide BEN NE İSTİYORUM? Ne olursa veya Nasıl olursa mutlu olurum ? Demeyi de öğrendiniz.
En önemlisi ;
"Hayatımda kimse olmasa da ben çok mutluyum"
Diyebiliyorsanız,
Zaten herşeyin en güzeline hazır olun diyebilirim 😉
VE artık konuşma zamanı..
Anlayan anlar anlamayan anlamaz herkes kendinden sorumlu..
Yol uzun ve BİZ keyifle öğrenerek yola devam ediyoruz🙏
Ve de öyle OLdu çok şükür 🙏

Alev Cedimağar



Banu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.