31 Ekim 2020 Cumartesi

Keramet Dolunay da DEĞİL !

 Bugün Dolunay ile birlikte yeni bir gün ve yeni Başlangıçlara yine tam gaz devam ediyoruz. Aslında keramet Dolunay da değil artık bunu da biliyoruz 😉


Arkadaşlar kötü ya da olumsuz gibi görünen herşey gerek kişinin gerekse toplumsal olarak ruhsal tekamül planındadır. Tabii Dünya da kapalı bilinçle algılayıp hazmetmemiz çok kolay olmuyor. Üzülüyoruz. Zaten üzülmeyen biri de insan olamaz. ! 


Neyin neden olduğunu bildiğimizde yine üzülsek de neden yaşadığımızı anlayabiliyoruz. O zaman da kabule geçerek yaşanan durumdan kaynaklı yeni sonuç ve Başlangıçlara odaklanabiliyoruz.


Bu üzüldüğüm olay bana ne öğretti ? Bundan sonrasında nasıl bir önlem almalı? veya duruşumu sınırlarımı belirlemeliyim? gibi bir sürü yeni deneyim öğreniyoruz.

Olumsuza teslim olursanız bu karanlığa balıklama atlamak olur. Aklını bilgisini mantığını hislerini kullananlar olumsuzun olumluya hizmet ettiğini bilir veya ettirir.!


Nitekim inancı olanlarda kimsenin kaza hata yanlışlıkla ölmediğini bilir. Evet bunu anlamak acı içindeyken zor olabilir. Lakin bilmek kabulü kolaylaştırır. Bu da bir çeşit yaradana teslimiyet sınavı. 


Bu geçişleri sağlam durup sağlam yapmamız çok önemli. 


Dünya dan bambaşka deneyimlerle ayrılmayı seçen tüm ruhların da yolu Işıl olsun ve Işıklarda yaşasınlar🙏


Enerjiler yeşil yani kalbe daha kuvvetli akmaya devam ediyor. Şu an çok anlayamasak da toplumsal olarak BİRLİK duygusunu destekliyor. Bunu 2021 de daha çok anlayacağız.. 


Tüm bu olayları ben pinpon maçına benzetiyorum. Elimde raket (Gücüm,inancım,azmim, cesaretim....) gelen topları (kişisel ve toplumsal olaylar)  kaçırmadan vuruyorum sonrasında kendimi çok tebrik ederek büyük bir mola alacağımı ve tüm bu mücadelenin keyfini çıkaracağımı biliyorum. 

Bu hepimiz için aynı !


Lütfen Raketlerinizi sağlam tutun.. 


Bugün itibariyle herkes daha  yüksek bir enerji hissediyor olabilir. Tabiri caizse tortu attınız yani dönüştünüz yeni halinize AN'a odaklanın ileriye bakın çünkü gelecek çok güzel geliyor..


O zaman tekrar hatırlayalım:


Yüce Yaradanın IŞIK kaynağından gelen tüm pozitif Değişimi kendimin ve Bütünün en yüksek Hayrına sevgiyle kabul ediyorum🙏


Ve öyle de OLdu çok şükür 🙏


Alev Cedimağar 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.