6 Ekim 2020 Salı

Dolunay sonrası , ŞİMDİ .. !

 

Dolunay Sonrası ..

Her zaman Enerji değişimleri ya da enerjilerin kuvvetlenmesinden önce yazıyordum. Bu kez de sonrasını yazayım  dedim.

Daha önceki yazılarımda 2021 yılının KONUŞ ve KENDİNİ İFADE ET yılı olarak geldiğini ve bu etkilerin de hafiften (!) kendisini göstermeye başladığını yazmıştım.

Tabii konuşma sürecinden önce DÜŞÜNME süreci geliyor. Bu da kendimizle YÜZLEŞME zamanı..

Dolayısıyla etkilerin arttığı bu süreçte hemen hemen hepimizde,

Üstünü örttüğümüz , “Neden yaptım” , “Neden izin verdim” , “Böyle deseydim ya ! “ gibi geçmiş gitmiş pek çok olayın tortuları üstümüze gelmeye başladı.   Bu duygular bizde  üzgün bir ruh hali , kırılganlık, bıkkınlık ve hayattan uzaklaşma isteği yarattı.

Hiç alakası olmadığı durumlarda aniden surat asmalar sonra karşınızdaki kişinin “Ne oldu şimdi?” sorusuna “Geçen gün ya da geçmişte bir gün sen bana böyle demiştin böyle davranmıştın” gibi kendimize engel olamayıp ağzımızdan dökülen cümleler ile karşımızdakine “Haydaaa bu da nereden çıktı şimdi ? O olay geçti gitti” dedirtip ortamı ya da sohbeti mahvetmiş olabilirsiniz J)

Olsun ne yapalım kendinizi hiç suçlamayın hırpalamayın çünkü bu da insan olmanın öğrettiği normal geçişler. ..İşte ruhsal ve dünyevi  temizlik işte böyle bir şey. Düşe kalka yürümeyi öğreniyoruz. Artık hepimizin konuşma merkezi tıkır tıkır çalışıyor (ya da çalışmaya başlıyor)  ve tabiri caizse “çenemi tutamıyorum” diyebilirsiniz.

Zaten amaç da bu ! Yani konuşmanız içinizde saklamamanız. Bununla birlikte bu destekleyen enerji beraberinde büyük sınavlarda getiriyor. İşte buna dikkat !

Elbette konuşun lakin DENGE’de kalmanız ve konuşurken kırıcı değil yapıcı cümleler kullanmanız çok önemli. Yani konuşmak adına her aklınıza geleni söylemek yerine “Bunu söylesem şimdi bana ne faydası var ?  Olmuş bitmiş bir şey.  Hatırlamanın sinirlenmenin üzülmenin kime ne faydası var ? Tamam işte yaşadım öğrendim tecrübe sahibi oldum. Bundan sonra benzer bir şey olduğunda ne yapmam gerektiği ile ilgili daha hazırlıklıyım ve olayı daha rahat değerlendirebilecek hale geldim” 

Demeniz yani her zaman söylediğim gibi önce kabule geçip sonra da nedenlerini ve size öğrettiklerini sorgulayıp duyguyu kendinizden bilinçli ve mantıklı serbest bırakmanız çok önemli.. Eğer halen iletişimde ve ilişki içinde bulunduğunuz kişilerle ilgili yaşadığınız olumsuz durumlar varsa ve bunları düşünüyorsanız o zaman benim size yine naçizane tavsiyem bu kişiyle bir kahve sohbeti yapın. Konuyu da güzel güzel  açın. Mesela “seni çok sevdiğimi biliyorsun lakin geçmişte bana yaptığın söylediğin her şey zaman zaman aklıma geliyor ve beni neden bu kadar üzdün diye üzülüyorum” cümlesi kurarak onun da kendi duygularını aynı yumuşaklıkla ifade etmesine fırsat verebilirsiniz.

Eğer karşınızdaki hırslanıyor ve halen sizi kırmak canınızı yakmak için hamle yapmaya çalışıyorsa o zaman bir kendinize sorun ? Ben bu insanla gerçekten mutlumuyum. ? Birlikteliğimin gerçek amacı nedir ? Mecburmuyum ? Mecburiyetimin nedeni nedir ? Kendim yapamazmıyım ?

Ya da karşınızda ki kişi O olaylardan sonra kendisi de çok üzülmüş olabilir lakin bazı insanlar üzüldüğü konuların tekrar açılmasından hoşlanmaz ve duygularını da ifade edemedikleri için öfke’ye başvurur. Eğer sürekli o kişiden aynı kırıcı durumları “yaşamıyorsanız” ŞİMDİ’de kalın boşuna  ne kendinizin ne de karşınızdakinin midesini bulandırmayın. Üstelik bu zayıflamış bir enerjiyi yeniden kuvvetlendirmektir.  Bazı şeyleri konuşmak gereksizdir bazı şeyleri de konuşmak gerekir. İşte bu DENGE’yi sağlayan sınırı en iyi kendiniz bilirsiniz. İçinizden konuşmak gelmiyorsa iç sesinizi dinleyin.  Zaten fiziksel olarak da konuşmamanız ile ilgili o an bedeniniz de size işaret verir. Mesela sesiniz çıkmaz, kısılır, öksürük tutar, boğazınız gıcıklanır gibi..

Bu günlerde yaşadığımız duygusal geçişlerde hep bu yüzden...

Kitabımda yazdığım YENİLENME DUASINI her satırını durarak düşünerek anlayarak ve kabul ederek okumanızı tavsiye ederim.

Bir de farkındaysanız senenin sonuna doğru Bireysel anlamda daha bir rahatlama duygusu içine girdik.  Artık gözümüzde büyüttüğümüz hiçbir şeyin o kadar da önemli olmadığını her şeyin bir şekilde yoluna girdiğini daha fazla yaşıyoruz.

Kendinize sorun ? bundan 5-6 ay önce endişenlendiğiniz konular  için yine endişeleniyormusunz ? HAYIR . 

Maddi kaygılarımız Ülkenin ekonomik durumu ile paralel zengininden fakirine misali hepimiz de var.  Her zaman olduğu gibi yine kendi gayretimizle  hayatımızı kolaylaştırmak için çözüm odaklı , çalışkan, enerjik  ve gelecekte olmak istediğimiz kendimize doğru azim ve cesaretle gitmeye devam edeceğiz.

Şu an Dünya olarak  da ortaya çıkan savaşlar ve malum Corona BİRLİK düzenine hizmet etmeye devam ediyor.  Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Belki bunu 2-3 sene sonra geriye dönüp baktığınızda daha ne görebilirsiniz. Şu an sadece ve sadece DÜNYA BARIŞI ve HUZURU için sürekli IŞIK ve ŞİFA çalışması, duası ya da ne istiyorsanız onu yapmanız çok önemli.  IŞIĞI kuvvetlendirerek bu geçişi yine BİRLİKTE hızlandırmalıyız. Zaten ne yaparsak BİRLİKTE yapıyoruz.  Bir çoğunuz farkında değil belki  lakin TÜM güzel yani ışıl ışıl ruhların varlığı bile bu DÜNYA denilen boyut’un yükselmesi için görev yapıyor.

Şu sıralar boğaz ağrılarınız varsa hemen Corona mı oldum diye korkmayın lütfen. Mevsim geç işleri de çok etkili. O yüzden sapla saman birbirine karışmış durumda. Bol bol vitaminli yiyecekler ya da vitamin tablet alarak takviye etmenizi önemli. Ayrıca boğaz ile ilgili sorunlar size bedeninizden de bir işaret. Kendinize sorun : Ben içimde neleri tutuyorum ? Neleri konuşmalı ? Neleri artık dönüştürüp geçmişte bırakmalı ve ŞİMDİ itibariyle yoluma devam etmeliyim ?

ARABA kullanmak ya da kullanamamak ,  EV değiştirmek ya da değiştirememek, ile ilgili farklı rüyalar görebilirsiniz. Bu genele verilen tüm insanların anlayabileceği sembol işaretler. Rüya’nın size verdiği duyguyu hayatınız ile paralel yorumlayarak mesajınızı alabilirsiniz.

Velhasıl Derinlere sakladığımız kimselerin duymasın bilmesin dediğimiz her şey ortaya çıkıyor. Üstelik eskiden kimse duymasın dediğiniz şeyler bu kez daha önemsiz gelebilir. Bir de tam tersi, kimse duymasın dediğiniz ve rahatsızlık duyduğunuz her şeyi herkes öğrenebilir  ve sizi kendinizle yüzleştirebilir. Çok değişik bir süreçteyiz.  Karmik Temizlikler ve Karmik hasatlar diyebiliriz. Tabii kim neyi nasıl temizlerse yani temizleme şekline göre de bir farklı bir karma oluyor.  O yüzden daima dürüstlüğü, hakkaniyeti, vicdanı, pozitif yönlendirmeleri seçelim.

VİCDANINIZ DAİMA PUSULANIZ OLSUN. O SİZİ IŞIĞA GÖTÜRÜR..

O zaman

HAYATIMA GİREN ÇIKAN BENİ BEN YAPAN HERKES VE HERŞEY İÇİN ŞÜKÜRLER OLSUN

Diyerek duygusallığımızı da dengeleyip artık içimizden değil dışımızdan konuşarak yolumuza Işıl ışıl devam ediyoruz.

Her zaman söylediğim gibi,

BİZ bu dönem Dünya’ya gelmeyi ve kalmayı seçen şanslı ruhlarız. Lütfen kendinizi kutlayın ve hayatınızı güzelleştirmek için kendiniz için çaba gösterin. Çünkü hiçbir şey oturduğunuz yerden siz e gelmez . İstek, inanç ve Eylem şart ..

Ve Son olarak,

Herkesin AŞK hayatı bir şekilde hareketlenecek. ASLA dediğiniz şeyler olmasın. Çünkü ittiğiniz şeyi  mutlaka çekersiniz (ana şablon bu) . Olmasını istediğiniz şeylere odaklanın söyleyin yeterli.. En son 2018 yılında “bu sene bir sürü evlilik olacak” demiştim ve öyle olmuştu. Şimdi yine 2021 yılında bir sürü harika ilişki (isteyene evlilik) olacak ve tohumlar atılmaya başlandı bile..

Hepimizin en yüksek hayrına tüm sevgimle IŞIK ve ŞİFA OLdu çok şükür

Alev Cedimağar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.