18 Eylül 2020 Cuma

Atalarımız dan gelen aktarımlar ve geçmiş yaşamı şifalandırma SAFSATALARI !!!

 Arkadaşlar size dayatılan ya da ortalarda dönen kirli , ticari, karanlık bilgileri ayırın kanmayın lütfen.

Mesela DNA aktivasyon YOK ! , Genetik veya Karmik Şifalandırma YOK, Hipnoz ile önceki hayatlara dönmenin veya öğrenmenin hiçbir anlamı YOK !, Önceki hayatları şifalandırma diye bir şey YOK, ! Aileyi şifalandırmak vs. diye birşey YOK !
size genetik karma, önceki yaşamdan gelenler, dedelerden gelenler sizi etkileyenler gibi laflarla kafanızı karıştıranlara da prim vermeyin inanmayın çünkü her hayatın karması o hayata özel ayrıca herkes kendi karmasını yaşar. Ya zaten akıl var mantık var. Banane dedemin karmasından ! banane annemin karmasından !!! onlar yaşadı ve bitti !! Şimdi hayatımı ben seçiyor ve yönlendiriyorum . Bunu yaparkende en yüksek farkındalıkla en ışık ve sevgi yolunu seçiyorum . Ben BEN'i ilgilendirir herkes kendinden sorumludur !!! öyle değil mi !!?
Birde bilinç altı temizliği yaptığını iddia edenler var !! Hep yazıyorum anlayan anlıyor anlamayan kendi tecrübesini yaşıyor fakat ben yine yazıyorum !!! Bilinç altı temizliği ile eğer neyi niye yaşadığınızı anlayamadan sildirirseniz karşınıza daha ağır çıkar !! Yani bilinçli olarak sizde travma yaratan olay ne ise onu beyninizle uğraşarak ne olduğunu bilmediğiniz enerjilerle kirletmek yerine, Ruhsal Tekamül yolunda ruhsal plan anlaşmalarınızı , niçin yaşadığınızı, size verilmek istenen mesajın ne olduğunu bilinçli olarak kabul eder ve kendinizden serbest bırakırsanız düğüm çözülür ve tekamülünüzde su gibi akmaya devam edersiniz ! Aksi taktirde aynı olayın ya da olayların daha da ağırlarını sürekli kendinize çekersiniz. Tabii eğer isterseniz ömür boyu yaşadıkça onu da temizletir, diğerini de temizletir öyle gidersiniz fakat ruhsal çöküşe geçerek bu deneyimi bilinçli olarak anlayıp kabul edene kadar da bütün hayatlarda yaşamaya devam edersiniz..
Herkes kendinden sorumlu . Önceki hayatlarımız öncede kaldığı ve orada öğrenemeyip eksik bıraktığımız sınavlar, bilgiler için buradayız. Bu hayatta ne en çok önüne sınav olarak çıkıyorsa işte tam da onun için (tabii ek derslerde var) geldin. Yani önceki hayatları öğrenmenin hiç bir anlamı yok. ! Şimdiki hayatına odaklanamıyor ve hakkını veremiyorsan öncekileri öğrensen ne yazar öğrenmesen ne yazar ? Aslolan ŞİMDİKİ HAYAT'dır. Geçmişi boşverin sadece hoş aksiyonlar minik tebessümler vs. Tabii bunu söyleyen kişi de önemli. Yani sana kim önceki hayatında ne olduğunu söylüyor ? Uydurmasyon o kadar çok ki.. malum herkesin kendini ramses, mevlana , evliya vs sandığı bir durum yaşıyoruz :)) Bunlar göya kanal bağlantısı yapanlarda çok görülüyor. Obses Vakalar !!!
Her aile bireyi kendi tekamülünü kendi yaşar. mesela Dedem hırsızsa banane ! Ya da katil bir babanın çocuğu olduysanız bunun nedeni vicdanı, şefkati, dürüstlüğü, adaleti öğrenme sınavınızdır. Yani her olumsuz olumluya hizmet eder dediğimiz şey budur. Her ruh kendinden sorumludur. Karmik bağların amacı BEN olmayı öğretmektir. Onun sorunu beni niye etkilesin ? Ben doğru yolu biliyorum o tekamülüyle bana da mesaj verdi gitti. Gerisi onu ilgilendirir !
Anlatabildim mi ?
Eğer sonum annem gibi babam veya dedem gibi olacak diye sürekli düşünce üretirseniz öyle olur.yani bunu siz yaparsınız genler ya da ölmüş ruhlar falan değil..
Ayrıca Önceki hayatlar şifalanmaz. böyle birşey yok. Sadece bu hayatınızı şifalandırıp en yüksek farkındalık ve ruhsal bilinç ile yaşarsanız önceki hayatlarınızda ki karmik düğümleriniz de bu hayatta çözüleceği için ruhsal yükselişe geçersiniz. Zaten bu hayata gelmenizin nedeni önceki hayatta başaramadıklarınız. Bakiye burada. ! Anlatabildim mi ?
Velhasıl lütfen bu para tacirlerinin karanlık piyonların peşine düşmeyin ! Her söylenene inanmayın ! Enerjinizi kirletmeyin, ruhsal çıkış yapıcam derken boyuttan da düşmeyin ..
BİLGİ IŞIK'dır.. Lütfen çok okuyun çok araştırın, mukayese edin ve en önemlisi DÜŞÜNÜN !
Bir de HIRS YAPMAYIN ! çünkü gözlemlediğim en önemli nokta, İnsanlar arasında "Ben daha hızlı öğreneyim, herşeyi uygulayayım, ben şöyle olayım, bunu geçeyim, en yüksek bilinç olayım, şifacı olayım" şeklinde her şeye büyük bir hırs ile körü körüne koşanlar en hızlı düşüşü yaşıyor.. Zaten Sevgi'de Işık'da Hırs olmaz. Herşey Akışında hazmederek, öğrenerek, anlayarak ve olması gerektiği gibi olur.. Sonra bir bakarsınız ki farklı bir yerdesiniz ve o farklı yerde olmanın da özel bir anlamı yoktur. Bu sefer de bu yaşadığınız mutluluğa başka insanları çekmek için BİRLİKTE OLmak için uğraşırsınız. Yani kendi kendinizi yükselteyim derken yakmayın !
Nitekim yine ben verdiğim bilgiden ve anlatmak istediklerimden, sizde anladıklarınızdan sorumlusunuz ve hayat sizin hayatınız nasıl isterseniz öyle yaşarsınız.
Lütfen okuyun sorgulayın ve Şimdiki hayatınıza odaklanın . Çümkü kendinizi sadece kendiniz kurtarabilirsiniz..
Ben yine dokundum ve geçtim..
Gerisi size kalmış 😉👍
Alev Cedimağar
Not : Konuyla ilgili kitabımda çok detaylı bilgiler veriyorum. Ayrıca KRYON -Yuvadan Mektuplar- kitabını okumanızı tavsiye ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.