28 Eylül 2020 Pazartesi

2021 geliyor ! Konuşun !

 Annem 40 yaşlarında (yani 45-50 sene önce) aşırı mide şişkinliği (herkes hamile sanıyordu) şikayeti ile doktora gitti. Doktoru Kolit teşhisi koymuş ve ilaçlar vermiş. Annem tam odasından çıkarkende ona "Bu kolit hastalığı konuşmayan herşeyi içine atan insanlarda olur. Kadın konuş anlat derdini ne içinde saklıyorsun ! Sana dert olacağına onlara olsun! "

Demiş.. Annem Babama anlatırken duymuştum.
Annem "artık konuşucam" demişti ve sonrasında ruhsal olarak verdiği karar ve yapmaya başlamasıyla beden olarak iyileşti ve kolit falan da kalmadı..
Şimdi hatırlayıp geriye baktığımda ne kadar bilinçli doktorlar varmış ne kadar güzel ruhsal yönlendirmeler yapıyormuş diye düşünüyorum..
Çok şükür artık Tıp doktorlarında da hangi bedensel hastalığın hangi ruhsal nedenlerden kaynaklandığı ile bilgi ve bilinç arttı🙏

Velhasıl,

Daha önce ki yazılarımda anlattığım gibi 2021 "Konuş ve kendini ifade et" yılı olarak geliyor.

Ve bélki de ilk kez bu enerji çokkk öncesinden yani şimdi başladı.

Lütfen içinize atmayın. "Kırıldım" deyin, "Alındım" deyin, "Böyle olmasını isterdim" deyin, "Benimle böyle konuştuğunda ya da bana böyle yaptığında çok mutsuz oluyorum" deyin lakin içinizden düşündüklerinizi sakince pozitif kelimelerle ifade edin. Konuşun!

Tabii bu arada geçmişte "O dedi bu yaptı" gibi şeylere takılmayın. Onlar sayesinde artık yaptırmamayı, susmamayı öğrendiniz. Yani Onlar gelişimimiz için birer dersti. Yaşadık bitti. Şimdiden sonrası önemli.

O zaman artık ruhumuzu özgür bırakma günleri başlasın!
Kendimizin ve Bütünün en yüksek hayrına tüm sevgimizle Ve IŞIK niyetiyle..
Ve de öyle OLdu çok şükür🙏

Alev Cedimağar

*** Arkadaşlarınızla paylaşarak IŞIK zincirini BİLGİ ile BİRLİKTE büyütelim herkes aydınlansın🙏***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.