26 Kasım 2020 Perşembe

BAŞLAYIN ve YAPIN !!!

 Pandemi süreci boyunca aksadığını düşündüğümüz hayatımız aslında daha sağlam bir zemine oturmak için sallanıyor.

Eskilerin en sevdiğim laflarından biridir ;


"Sular bulanmadan durulmaz" 


Bizde özel ilişkilerimiz  dahil tüm hayatımızda  bulanıyor gibi görünsek de aslında duruluyoruz.


Buna spiritüel olarak "Hasat zamanı" deniyor.


Artık bize hizmet etmeyen herşeyin değişimine ve temizliğine de Covit hizmet ediyor.

Bu sene SEVGİ yılıydı ve hep sevgiyle test edildik. Hatta testin kendisini (Covit) bile seversek anlarsak geçebildik.


Dünya dan Covit nedeniyle ayrılmalar azaldı artık normal sirkülasyona  geçiliyor. 

2021'i  belki de en az ölüm gerçekleşen bir yıl olarak geçireceğiz. 

Bu hareketli ve Bol aksiyonlu olmayacağı anlamına gelmiyor 😉


Hasat süreci bilinç hasatı olarak devam edecek. 


Şu an çoğumuz evden çalışmaya devam ediyoruz çoğumuz iş ile ilgili endişeler yaşıyoruz ve maddi kaygılar içindeyiz.


İşte kaygının ve mutsuzluğun başladığı yer Değişim ve Dönüşüm noktasıdır.


Bilinçleri yükseltme yani artık ağlayıp sızlanmadan aklımızı kullanarak düşünme vaktinin geldiğini gösterir.


Yine Hasat..


"Aklını kullanan"  niyeti iyi olan hakkaniyetli, dürüst vicdanlı olan hiçkimse zor durumda kalmaz! 

Bir kere bu evrensel kanuna aykırı. Çünkü herkes yaptığını düşündüğünü yaşar.

Dolayısıyla kendisinin ve Bütünün en yüksek hayrına birşeyler yapmaya çalışan her zaman desteklenir yolu açılır. Tekamülünde korku, zayıflık, özgüven eksikliği, birisine dayanma zaafiyeti olanlar da artık bunları dönüştürüp BEN NE İSTERSEM YAPARIM KİMSEYE EYVALLAHIM YOK BU BENİM HAYATIM VE HAYATIMDAN BEN SORUMLUYUM . GÜNAH KEÇİSİ ARAMA GÜNLERİM  BİTTİ ! "diyerek kendi içsel hasatını da yapmaya başlamalı !


Kendinizi otokontrollü yani kendinizi takip ederek dönüştürün. 

Mesela 

"Ben bunu yapamam"  diye düşündüğünüzü farkedip yakalayın. Sonra "Bu cümle eski Ben'e ait bir cümle artık BİTTİ ! Yeni BEN istediği herşeyi yapar.  Hadi cesur ol ve kalk yap! 

deyin ve yapın.!


Sizi mutlu etmeyen herşeyi bu şekilde disiplinli ve istikrarlı dönüştürün.

Sıkılsanızda yapın çünkü bir gün bir bakacaksınız yeni BEN olmuşsunuz ve dönüştürecek hiç birşey kalmamış.

BAŞLAYIN !

Hayat kendi düzeninde devam ediyor biz de ona paralel devam etmek durumundayız.

Ay çok sıkıldım ben gideyim bu olaylar bitince gelirim deme şansımız yok. Diyenler zaten gitti..

Biz burada kalmayı seçen Güçlü Ruhlarız.


Kendinizden vazgeçmeyin!  


Kendinizin hakkını verin !


YAPIN ! 


Sevgiyle ve ŞİFA ile...


Ve de öyle OLdu çok şükür 🙏


Alev Cedimağar


*** Arkadaşlarınızı yazıya etiketleyerek veya paylaşarak  IŞIK zincirini BİLGİ ile BİRLİKTE büyütelim herkes aydınlansın🙏🧡🙏***



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.