28 Şubat 2017 Salı

Yine bir iyi niyet sınavı

Malum iş falan derken yine yemek siparişini dışarıdan verdim ve aklıma 1 ay öncesinde yaşadığım çok enteresan bir olay geldi. size onu anlatayım :D 
Genelde balığı kendi yapan ya da dışarıda yiyen biri olarak yakınlarda olan bir yeri arayıp ilk kez eve pişmiş balık siparişi vermiştim. 
Son derece özenli yani cidden muhteşem bir ev servisi yapmışlardı ben de çok memnun kalmıştım. 
Yemekten sonra Benim malum tipik huyum olarak aradım. 
Şikayetçiysem de ararım, Çok Memnun kaldıysam da arar Teşekkür ve takdirlerimi mutlaka söylerim. Sonuçta her ikisi de onların verdikleri mal veya hizmette daha da iyi olmasını sağlayan ya da daha keyifle ve sevgiyle çalışmalarını sağlayan işaretlerdir.
Balıkçıya:
"Size ilk kez balık siparişi verdim. Eve servisdeki özeniniz harika teşekkür ederim. Artık size rahat sipariş verebilirim. Bol bereketli kazançlar ve iyi akşamlar" dedim. Karşımdaki adam da "sağolun" falan gibi bir şeyler geveledi kapattık.
Aynı günün akşamı 2 saat kadar sonra onların kayıtlı telefonundan arandım. bir adam sırnaşık bir tarzda "Hakan ağbi orada mı ?" dedi..
Hiç uzatmadım lafı "yanlış arıyorsunuz" dedim ve kapattım.
Aradan yine 2 saat falan geçti, Yani geç bir vakit. "Orası neresi ? Hakan'ı versene ?" diyen bir adam.
Hoppalaaaa !!
"Ben size balık siparişi vermiştim o kadar ! Bu numarayla daha ne işiniz var arıyorsunuz ? Siz Nereyi aradığınızı ne yaptığınızı bilmiyormusunuz ?" dedim.
"kusura bakmayın" falan birşeyler dedi hemen kapattı.
Aradan 2 - 3 gün geçti.
Balıkçı aradı :D
"Ben filanca balık evi. Siparişiniz var mı ?"
Ey güzel yarabbim.
"Olursa ben ararım. iyi günler" dedim kapattım.
2 - 3 gün kadar sonra arayıp yine gülerek."Siparişiniz var mı ?" deyince,
"Şimdi beni iyi dinleyin çünkü bir daha tekrarlamayacağım. Birincisi Sizden balık siparişi verdiğime beni pişman ettiniz. Nedir bu telefonlar aramalar ? Hayatımda ilk kez böyle bir şey ile karşılaştım ! Yoksa Sizi arayıp teşekkür ettim diye mi kendinizce mana bulup yanlış mı anladınız ? Teşekkür ve Takdire alışık değilmisiniz ? Bu müşteri memnuniyeti anlayışınız ise değiştirin beni çok sıktınız. Yok eğer niyetiniz başkaysa o zaman bir daha arama gafletine düşerseniz derdinizi önce polis ve avukat arkadaşlarıma anlatırsınız. Sonra da mahkeme de görüşürüz" dedim.
"yok yanlış anladınız numaranız kayıtlı sipariş vermediniz diye soralım dedik" şeklinde saçmalamaya başlayınca hiç dinlemedim bile "iyi akşamlar" dedim kapattım..
Ondan sonra hiç telefon gelmedi :D
Velhasıl bu da hayatın içinden bir karecik ve küpecik..
Yani Neymiş KİM NE YAPARSA KENDİNE YAPAR !
Bu insan yüzünden takdir ve teşekkürlerimi kesecekmiyim ? Tabii ki HAYIR !
Böyle insanlar diğer insanların Işığını ve Sevgisini kesemez...
Aynen devam <3

Alev Cedimağar
 Şifacı Rehber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.